We delen hier allerlei leuks met je, voor onze gezellige winkel en webshop komen we genoeg leuke dingen tegen die we hier graag met je delen, lees je mee ?

vrijdag 2 juli 2021

 Waar ben je nou ?? 🌞🌞🌞


Jeetje missen jullie het zonnetje ook zo ??


Ik wil zo graag met een haakwerkje in de tuin zitten van de zon genieten, maar in plaats daarvan zit ik op de bank, kaarsjes en een dikke trui aan …. 


Nog heel even en de allereerste wintercollectie komt alweer binnen. 

Dat is dan wel weer een voordeel van deze temperaturen, normaal zweet ik me rot als ik de winkel ondersteboven zet om alles in de kasten te krijgen. Zo zie je maar dat elk nadeel ook een voordeel heeft 😊


Om jullie alvast een beetje lekker maken hier wat fotootjes om een idee te krijgen wat er allemaal voor moois komen gaat. 

Ik kan in ieder geval niet wachten !







Deze week hebben we de winkel héérlijk opgeruimd en hier en daar opnieuw ingedeeld, daar kan ik altijd zo van genieten !

Er zijn ook weer een hoop nieuwe dingen binnengekomen en die verdienen natuurlijk ook een mooi plaatsje in de winkel, dat is zoveel makkelijker in een opgeruimde winkel...


Er zijn een aantal nieuwe boeken binnen waaronder het nieuwe boek van Dendennis (Little Woodland Adventures), van Annemarie Arts (Feest en Gelukspoppetjes haken), en van Jookz (Sterrenbeelden Wandhangers). 

Voor de gelukspoppetjes verkopen we ook de grote kralen die ze in het boek gebruiken πŸ˜€


Stuk voor stuk toffe boeken om de zomermaanden door te haken !


Ook is het nieuwe magazine van Aan de Haak uit, nummer 33 al weer, ook dit keer weer een magazine vol inspirerende artikelen en patronen.


 


Maar ik heb nog een leuk patroontje voor jullie !

Anna’s Zomersjaal …




Dit ontwerp is van Wolgelukjes en wordt gehaakt met de Silk Shine van Borgo de Pazzi

een 100% (Tussah) zijden draadje, zo heerlijk licht en zacht !


Wilde zijde - ook wel Tussah zijde genoemd - is een diervriendelijke zijde. Dit omdat de rups is verpopt en uitgekomen als zijdevlinder uit haar de cocon. De zijden draden van de cocons worden uit elkaar gehaald, afgehaspeld en verwerkt tot een mooie draad.


Je ontvangt het patroon geheel GRATIS bij je bestelling van 4 strengetjes Silk Shine. 

Je vindt de Silk Shine natuurlijk in onze winkel Γ©n webshop.




Fijn, hopelijk zonnig, weekend allemaal !

Liefs Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten