We delen hier allerlei leuks met je, voor onze gezellige winkel en webshop komen we genoeg leuke dingen tegen die we hier graag met je delen, lees je mee ?

zaterdag 18 september 2021

Keurmerk

 Ook achter de schermen wordt er keihard gewerkt 😉


Sinds kort is Stoffen en Stiksels door de keuring gekomen van Stichting WebwinkelKeur. Dit betekent dat Stoffen en Stiksels voldoet aan alle belangrijkste Europese en Nederlandse regels op het gebied van koop op afstand.

We dragen met trots dit keurmerk omdat dit nogmaals de betrouwbaarheid van Stoffen en Stiksels onderstreept. 



Met een goedkeuring alleen houdt het niet op. Stichting WebwinkelKeur is een modern keurmerk dat blijft continu toezien op de betrouwbaarheid van haar leden. Zo kunnen consumenten er terecht met klachten en kunnen zij de aangesloten webwinkels (publiekelijk) beoordelen. Als consument heb je dus meer zekerheden bij een webwinkel die is aangesloten bij dit keurmerk.

Als onafhankelijk derde staat Stichting WebwinkelKeur dan ook garant voor de echtheid van de klantbeoordelingen en voor de betrouwbaarheid van haar leden. Kortom weer een extra reden om bij Stoffen en Stiksels te kopen.




Naast het werk aan het keurmerk zijn we ook achter de schermen druk bezig met plannen en nadenken voor de workshops voor komende tijd. Want nu de 1 1/2 meter regel gaat verdwijnen kunnen we weer workshops en cafe's gaan verzorgen. Alleen vind ik het echt nog wel een dingetje hoe dit in te vullen,  ik vind het wel spannend om met zijn allen aan de tafel te gaan zitten in de winkel, ik vind dat we nog steeds wel met tante Corona rekening moeten houden. I

k zou het niet op mijn geweten willen hebben dat er hier in de winkel een besmetting plaats zou vinden, dat zou ik erg vervelend vinden ondanks dat misschien niemand daar iets aan kan doen. Dus vandaar dat ik even moet nadenken hoe we dit het beste in kunnen vullen. Wordt binnenkort vervolgd 😇 mijn hoofd draait overuren 😉

En tussen het denken en computerwerk door komt er nog steeds dagelijks nieuwe collectie binnen ... allemaal echt de moeite waard om even te komen voelen en kijken !


Fijn (hopelijk zonnig) weekend allemaal !

Liefs Martine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten